31 Ekim 2017 Salı

2018 Yeni Gold Wing'e Apple Desteği


Dünyanın en iyi uzun yol motosikleti ve Touring'lerin kralı olarak gösterilen Honda Gold Wing, 2018 yeni yüzüne kavuştu. Hem de tahmin edemiyeceğiniz özellikleriyle..

Uzun yolculukların akla ilk gelen motosikleti Honda Gold Wing, iki tekerlilerin en teknolojik yüzü olarak yeni kasasıyla geliyor. Otomobillerin standart donanımlarını anlatırken Android Auto ve Apple CarPlay‘i multimedya ekran ile olan uyumlarından sıklıkla bahsediyoruz. Şu an bu mobil telefonlarımızla senkronize olan Apple, MotoPlay olarak Gold Wing’de sunuldu. Motosikletlerin Mercedes S Klass‘ı olarak görebileceğimiz Honda’nın bu muhteşem makinesi, hedeflerini yeni yüzüyle yukarılara taşıyor.

2018 model yılının Apple dışında getirdiği başka özelliklere de sahip. 1975 yılında “naked” olarak gelen Gold Wing, aradan geçen 42 yılda büyüdü, lüksleşti ve en kaliteli ünvanını alacak kadar yatırım aldı. O zaman bu yeni Honda’nın özellikleri hakkında sizlerle incelemesine geçelim.
Tasarım anlamında güzel bir makyajlama yapıldığını söyleyebiliriz.
Ön kısımda değişim adına farlara daha köşeli stiller verilmiş. Makyaj işleminde yan rüzgar kapakları değişerek sade hale getirildiğini görüyoruz.
Honda’nın Tour tarzının medarı iftarı Gold Wing, değişen yeni sele ve yan parça tasarımlarıyla iddasını büyük oynuyor.

Yenilenen şasi sistemi ile alüminyum kullanım alanları genişletilmiş.
Daha sağlam bir yapı üzerine inşa edilen Gold Wing, eski kasasına oranla 40 kg daha hafifletilmiş. Yenilenen çift salıncaklı süspansiyon sistemi ile gelen bu motosiklet rahat sürüşleri sizlere garanti ediyor.

Güçlü yapı izlenimini uzun yıllardır veren Gold Wing’de yine gidona entegre ileri ve geri emekleme modu standart.
4 sürüş moduyla hareket ettirebileceğiniz bu lüks iki tekerin direk olarak konfora yönelik DCT şanzıman özelliği ile sarsıntısız vites değişimleri dikkat çekiyor. Sport mod ile de sürüş sağlayan Gold Wing, bu sefer orta ve yüksek devir aralıkları kullanımına geçiş yapıyor.
Gold Wing’de devam eden yokuş kalkış (HSA) ve rölanti durdurma sistemi ile yakıt tasarrufu ile birlikte kullanım kolaylığı da sağlanmış olacak. 

Rezive edilen 6 ileri manuel şanzıman, ileri ve kaydırmalı debriyaj özelliğine sahip. Vites üzerine uygulanan çalışmalar sonucunda daha yumuşak geçiş ve vites aralıklarını ayarlayabileceğiniz gösterge verilmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder