3 Kasım 2017 Cuma

Dijital Gelirinizi Artıracak 3 Önemli Hizmet


Dijital Gelirinizi Artıracak 3 Önemli Hizmet
Eğer Online kazancınızı artırmak istiyorsanız, stratejinizi desteklemek için bazı fonksiyonları sağlamanız gerekir. Web sitenizin tasarımı ile ilgili olarak yapacağınız seçimler, müşterileriniz ve müşteri olma potansiyeli olan kitleler ile başarılı ve yüksek paylaşımlı iletişim kurabilmenize yardımcı olacak çok önemli araçlardır.

Markanızı online olarak oluşturduğunuz ve paylaştığınız anda, oluşturulmuş yeni ya da geliştirilmiş web sitenizin tasarımı ve görünümü sizin marka karakterinizin bir yansıması olacaktır; bu yüzden web sitenizin ziyaretçilere hangi hizmetleri sunduğunuzun farkında olmalısınız. Bu makalede size bu konuyla nasıl başa çıkabileceğiniz ile ilgili bazı kriterler sunulmaktadır.




Blog Sayfaları

Blog sayfası web sitenizde kullanabileceğiniz ve düzenli aralıklarla bilgi gönderimi yapabileceğiniz bir platformdur. Bu platform size, müşterilerinize konu ile ilişkili, doğru içeriği sunabilmeniz için ortam hazırlar. Bu, düşünce paylaşımında bulunmak olabileceği gibi, aktiviteler ve gelişmeler hakkında bilgi vermek şeklinde de olabilir.

Blog genellikle online günlük olarak tanımlanır; bu doğrudur ancak bunun yanında blogunuz aracılığı ile işinizle ilgili içerikleri müşterilerinizle paylaşmanız ve tutkunuzu onlara göstermeniz de mümkündür.

İnternet, web sitenizin potansiyel ziyaretçileri ile iyi ilişkiler ve bağlantılar kurabilmenize imkan tanıyabileceği gibi, önemli oranlardaki kitlelere ulaşmak için kullanılabilecek ciddi bir araçtır.

Bloglar bir çeşit içerik pazarlamasının en önemli fonksiyonudur. İçerik pazarlaması günümüzde marka bilinilirliği ve güven inşa ederken çok önemli bir rol oynuyor . Eğer sosyal medya pazarlamasıyla veya içerik pazarlamasıyla müşterileri çekmek istiyorsanız blog yazmanız gerekiyor. İşte blog yazımı ve içerik pazarlaması ile ilgili daha detaylı bilgiler bulabileceğiniz bir makale:

Potansiyel Müşterilere Ulaşmada En Etkili Yol: Blog

Blog yazmak hiç de kolay değil; hem iyi bir araştırma yetisi, hem de yazı yazma konusunda iyi bir beceri gerektirir. Okuyucuların çoğunun ilgi alanlarına hitab edecek değerli bilgiler sunabilmeniz gerekmektedir. Herkesin blogger olabileceği bir gerçek, fakat iyi içerikler yazabilen kişiler bulmak oldukça zor.


Online Sohbet

Müşteriler ile kurulan iyi ilişkilerin sürekliliğini sağlamak için, müşterilere güvenilir ve düzgün hizmet sağlamak çok önemlidir. Müşteri kitlenizin yardımınıza ihtiyacı olacak ve pek çok durumda da size ulaşmak, sizinle iletişim halinde olmak isteyecekler. Bu iletişimi yaratmak ve onlara destek olmak amacı ile bir Online Sohbet Forumunun oluşturulması, müşteri kitlesine sağlanacak hizmetin ve katkının geliştirilmesinin hem en populer hem de en etkili yoludur.

Markanızı pazarlamanın en iyi yolu müşterilerinizdir, bunu unutmayın; biz Cloudnames olarak hakkımızdaki yorumları ve geri bildirimleri hizmetlerimizi daha iyi hale getirmek için kendimize yol gösterici kabul ediyoruz ve size de aynısını tavsiye ediyoruz. Müşterinin güvenini inşa etmek tahmin ettiğinizden daha çok şey ifade ediyor. Bu sizin güvenilirliğinizi gösterir. Araştırmalarımız bize gösteriyor ki, online müşterilerin %50’sinden fazlası, ihtiyaç duydukları anda soru sorup cevap alabilecekleri bir platformun varlığının, bir web sitesinin sunabileceği en değerli şeylerden biri olduğunu düşünüyorlar.

Varolan ve potansiyel müşterilerin tamamı hizmetler hakkında bilgi sahibi olmak isteyeceklerdir. Eğer müşteri istediği bilgiye ulaşmakta zorluk yaşıyorsa, ürün karşılaştırması yapmak gibi, bu aşamada Online ekibiniz doğru destek ve bilgiyi en hızlı şekilde müşteriye ulaştırmak için hazırlıklı olmalıdır. Eğitimli müşteri destek ekibi bu aşamada çok önemli bir rol oynamaktadır; problemlere çözüm getirerek müşteride olumlu bir izlenim yaratmak, vurucu bir etki yapmak ve bu etkiyi satışa çevirmek; bu ekibin, müşteri ile güven ilişkisi inşa etmek kadar önemli diğer görevleridir.

Sıradan işlerde alınan geribildirim ancak mutsuz müşterilerin %4’ünden alınabilmektedir. Ruby Newell-Legner’ın “Müşteriyi Anlamak”‘ta belirttiği üzere, bir tane çözülememiş problemin yarattığı olumsuz tecrübeyi telafi etmek için 12 pozitif tecrübe gerekmektedir. Siz müşterilerin tecrübelerini değiştirmeye hazırlıklı olmalısınız

Online Sohbeti kullanmak hiç bu kadar kolay olmadı, indirmesi de yönetmesi ve kullanması da çok kolay. Bu basit ve etkili olan hizmet, müşterilerinize beklentilerinden daha fazlasını sunacak. Şeffaflığı sağlamak amacıyla, müşteri ve destek ekibi arasındaki yazışmaların her iki taraf için de kayıt altında tutulması sağlanabilir.


Bizimle İletişime Geçin Formları

“Bizimle İletişime Geçin” web siteniz için kullanabileceğiniz en basit görünümlerden biridir. Bu fonksiyon, kullanıcıların size ulaşabilmesi için en ideal çözümdür ve sizinle iletişime geçilmesini kolay hale getirmektir. Bu özellik, iletişim kategorisi altında ve menüde yer alacak ‘İletişim’ linki ile bağlanılabilecek, gerçek anlamda bir iletişime geçme sayfasıdır.

“Bizimle İletişime Geçin” sayfası aracılığı ile gönderilen mesajlar, kendiliğinden geliştiricilerin mail adresine iletilir. Her zaman farklı kategoriler ekleme ve mesajı birden çok e-posta adresine gönderme imkanınız vardır, isterseniz Harita, Hakkımızda, Bizi Arayın vb. gibi müşteri dialogları bölümlerinden ayırabilirsiniz. Bu fonksiyon, müşterilerinize sizinle telefon ya da e-posta kullanarak web siteniz üzerinden iletişim kurabilme imkanı yarattığı için gerçekten mükemmeldir.

kaynak:cloudnames

SİZLER DE SEO, WEB TASARIMI VE DİJİTAL PAZARLAMA KONULARINDA DOĞRU HİZMETİ ALMAK İSTİYORSANIZ DIGIWORKS TEAM İLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİNİZ.

www.digiworksteam.com

0850 577 7670

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder