22 Mart 2018 Perşembe

Seo İçerikler ve Yönetim




Adwords Keyword Tool : Adwords kelime aracı, reklam verenlerin ve tıklayanların verilerine dayanarak çeşitli istatistiklerin sunulduğu bir Google hizmetidir. Gelişmiş araçlar olarak  kelimeler arama sonuçlarını daha iyi etkileyecek ve analiz araçları ile en hızlı şekilde doğru sonuçlar elde edebileceğiz.Özellikle anahtar kelimeleriniz galip çıkabilme oranlarınızı bir hayli yükseltmeye yetecektir.

Google insights : Ülke ve il bazlı sınırlama yaparak, bölgesel veya genel arama eğilimlerinin raporlandığı faydalı bir Google aracıdır. Geçen zamana göre anahtar kelimelerin kullanım süreleri ölçülür.


Cpu : İşlemci anlamına gelmektedir. Web sitelerinin yayın yapmak üzere dahil olduğu hostinglere ait donanımsal bir özelliktir.Çok sayıda istek gelmesi sunucunun da bundan kötü etkilenmesi demektir.
Trustrank : Google’ın iki tür değerleme sistemi bulunmaktadır. Bunlardan bir tanesi önceki sayfada bahsettiğimiz üzere pagerank yani sayfa kalitesidir. Diğeri ise güvenilirlik ölçütü olan Trustrank’tir. Pagerank kullanıcılar tarafından öğrenilebilse de, Trustrank net bir şekilde ölçülememektedir.Yapılan bazı hesaplamalar ile yakın değerleri tutturmak mümkündür. Analiz sonucunda elde etmiş olduğunuz puanlardır diyebilmemiş mümkündür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder