23 Mart 2018 Cuma

Sosyal Medya Ne Kadar Güçlü?


Sosyal ağlar, yayınlarımız hakkında bir ton veri sunuyor, ancak sinyalleri gürültüye göre ayırt etmek zor olabilir.
Sizin popüleritenizin size katkıları  olabildiğini düşünün.Açıklamak  gerekirse daha  iyi şöyle anlatabilirim.Elinizde bir  çerçeve olduğunu ve gelen sinyallerin sizin çerçevenizde birikmeye başladığını düşünün.Toplanan sinyaller bir bütün en üst optimize çalışmalarına destek olmaya başlayacaktır.


 Bu çerçeveyle, başarılı postaları kolayca tanımlayabilir ve nelerin çalışıp çalışmadığını anlayabilirsiniz.
Bu yazıda, sosyal medya pazarlama sonuçlarınızı artırmak ve raporlamak için sosyal medya verilerinizi analiz etmeyi, değerlendirmeyi ve kullanmayı bulabilirsiniz.
Elde ettiğiniz  bazı sonuçları dışa  yadaa  içe aktarıp analiz ederken neler yapaabilceğinizi gösterelim.

Sosyal medya analitiği oldukça karmaşıklaşsa da, özünde üç ana bölüm vardır:

1-Dijital düntada size en uygun ekonomik gelir değerlerini ölçebilmeniz gerekiyor.
İster trafikte, artan sitelerde ve ya olumlu marka algılamasında olsun net iş hedefleri belirlemek analizin amacını verir.
2-Performnas göstergelerini ve oluşan raporları iyi analiz  edebilmiş olmalısınız yani KPI değerlerinnden bahsediyorum.
Etkileşim metriklerinin ölçülmesi için aşağıdakileri içeren karar verme:Retweet’ler, takipler, beğeniler


Sinem  Özdemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder